Reportáž z prvního závodu ČMN cup 2009 ze dne 3.5.2009

09.05.2009 00:04

 

Světe div se, letos poprvé na oficiální akci jsem to nezahodil J J J J Tímto heslem bych zahájil svojí reportáž z prvního závodu ČMN cupu z Mostu.

Tohoto podniku jsem se bohužel zúčastnil z našeho teamu jenom já, Pepíno, jak víte z minulé reportáže, má problém s motorkou a nepodařilo se závadu odstranit, tudíž byla čest našeho teamu pouze na mě J no a jak také víte, momentálně jezdím totální shit, takže se nečekali žádné úspěchy, spíše to dovést v celku ( což se nakonec podařilo ) a zkusit překonat strach, co ve mě zakotvil jako Aurora u zimního paláce J

Celý podnik byl naplánován až na nedělní odpoledne, tudíž jsem v klidu vyrazil v neděli okolo 11 hod s pocitem, že jsem všechno naložil a nic mi nechybí…..J a jak to už tak většinou bývá, nechybělo mi skoro nic, jenom prodlužovačka, která je celkem zásadní věc, kterou člověk potřebuje na okruhu Jno ještě že má člověk kamarády ( díky Nori z Mechanictoys ).

Hned po příjezdu jsem takticky využil mechanika z teamu Mechanictoys, který mi přezul obě kola z těch gum, co mě shodili v Brně a nazul jsem pro jistotu tu nejměkčí směs, bych si to pojistil J

No první trénink proběhl celkem v klidu, pomalinku jsem kolo od kola zrychloval a získával pocit jistoty a důvěry k motorce a gumám. Časy to však stále nejsou to co bývali, ale oproti Brnu je výrazný posun k loňským časům, takže spokojenost. No nemá cenu to dále prodlužovat a popisovat, žádný zázrak se nekonal, pořáde mé časy nestačí a do hlavního závodu jsem se nekvalifikoval L

Celé to celkem trefně komentoval Pepíno, který nakonec dorazil alespoň na kukačku, že na rovince pod boxy na tom jedu, jak kdybych si za sebou vezl ještě babu, a to jsem si myslel, že zrovna tam letím jak Valentino J no co se dá dělat…..jak už říkal Komenský „ trénovat, trénovat a trénovat „ J J J J a ono to půjde….a pokud ne, tak se na to vykašlu, prodám motorku a začnu se učit hrát šachy J

Na závěr mé reportáže bych chtěl pochválit kolegy ze spřátelených  teamů, kluci z Mišuge oba porychlili, vytvořili si své nové osobáčky….gratuluju….. J dále oba rychlíci z SRAnDa teamu nezklamali, jezdili jako draci, Dawe to oproti minule nazahodil a zajel i solidní místo v hlavním závodě, na rozdíl od kolegy MiPa, kterému se to povedlo v šikaně na konci cílovky zahodit a rázem společně se mnou aspiruje na titul Zahazovač sezóny 2009 J J J

 

Dalším podnikem, kde bychom se měli opět všichni setkat je 18-20.5 v Brně, jedou se tréninky pod Actionbike, tudíž doufám, že Pepíno už bude mít moto v cajku a pojede, já že budu pokračovat bez pádů a konečně zlomím blok v hlavě a dostanu se alespoň na loňské časy a konečně nebudu nejhorší J

 

 

—————

Zpět